ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

پست ثابت ایام نوروز

1392/2/2 1:26
نویسنده : مامان مینا
330 بازدید
اشتراک گذاری

چون این پست ثابت ها رو دلم نمیاد حذف کنم یادگاری نگه شون میدارم که بدونی من اینجا از کارا هم کردم واست عزیزم...

این پست ویژه اون مامانایه که با برگذاری طرح " هفت سین کوچولو" موافقت کردن.

چند روز پیش با همکاری وبلاگ "کودک من" قرار شد یه آلبوم جمع آوری کنیم از کوچولوهامون پای سفره هفت سین... اولش من نظرم این بود که بیاییم یه سفره هفت سین کوچولو برای کوچولوهامون تو اتاق خودشون درست کنیم که اونطوری باشه که خودشون دوست دارن... این موضوع رو تو پرسش و پاسخ مطرح کردم بعضی ها موافق بودن و بعضی ها مخالف. به نظر خودم دلیل اونایی که مخالف بودن منطقی بود و من همینجا ازشون ممنونم که وقت گذاشتن و نظر دادن.

اونایی که مخالفت کردن عقیده شون این بودکه:" سفره هفت سین از آئینهای اصیل ما ایرانی ها به معنی اتحاد و با هم بودن و درکنار هم بودنه... یه سفره که همه دورش جمع شیم و محبتها و صمیمیتها در اون سفره جمع بشه و اگه قرار باشه ما یه سفره دیگه تو اتاق بچه ها برای اونا درست کنیم این یعنی جدایی اونا از بزرگتر ها و ...(هر کی دوست داره میتونه تو پرسش و پاسخ نظرها رو دنبال کنه...)

بعدش من این سوال رو جور دیگه ای مطرح کردم:" مامانایی که نی نی هاشون سال اولشونه که بهار رو تجربه میکنن بیاییم به افتخار حضور اونا برای اولین بار پای سفره هفت سین امسال، امسال رو برای اونا برگذار کنیم و سفره ی خونه مون رو با تم اونا تزئین کنیم. من مطمئنم مامانا انقدر سلیقه دارن که خودشون میدونن چیکار کنن. یه چیزی مث جشن شب یلدا ...

پس هر مامانی موافق بود دستش بالا...

هفت سین کوچولوتون رو آماده کنید... با نی نی ها ازش عکس بگیرید و اونو برای سپیده جون از وبلاگ "کودک من" بفرستید...

www.koodakeman91.niniweblog.com

"کودک من"

سپیده جون قراره با عکسای قشنگی که شما میفرستید یه آلبوم درست کنه که همه مامانا ببینن و نظر بدن...

منتظر عکسا و هفت سینهای  کوچولو  تون هستیم...


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)