ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

تولد 7 سالگیت مبارک.

1398/6/30 19:31
نویسنده : مامان مینا
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

بعد از مدتها با گوشی دارم اینجا پست جدید میذارم.

امروز تولد 7 سالگی تو بود.

7 سال برایت مادری کردم و تو رفیق تنهاییام بودی.

الان پست های قبلی رو برات خوندم و تو کلی کیف کردی.

الانم که دارم اینا رو مینویسم با سواد تازه ای که داری اینها رو میخونی.

پس فردا قراره به کلاس دوم بری و من برات بهترین آرزوها رو دارم.

امروز با هم رفتیم برات کیف خریدیم.

اینم اولین عکس علی که اینجا آپلود میکنم 😊

وقتی میریم از مهد کودک بیاریمش دل از این لوازم بازی ها نمیکنه.

پسندها (4)

نظرات (2)

mohammad
30 شهریور 98 23:13
سلام ان شالله سال تحصیلی خوبی داشته باشن
عمه فروغعمه فروغ
31 شهریور 98 12:14
تولدت مبارک خانم کوچولو😘 خوشحال میشم ما رو دنبال کنید🌹