ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

ریحانه ای که قراره داداش دار شود.

1395/10/19 12:13
نویسنده : مامان مینا
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک نازم

چقدر دلم میگیره وقتی میام اینجا میبینم دیگه هیچ پستی تو این دوسال اخیر نگذاشتم.

چقدر حرف دارم برات عزیزم.

تا امروز 4 سال و 3 ماه و 19 روز از عمر قشنگت میگذره.زمان گذشت اما سخت گذشت. چه اتفاقها که نیفتاد و....

الان رفتی مهد کودک و من خونه م. تو ی این مرخصی.؟ همه مون منتظر اومدن داداش کوچولوی تو هستیم. داداش کوچولویی که وقتی شنیدی قراره خدا بهت هدیه بده کلی بخاطرش گریه کردی و گفتی من داداش نمیخوام. من خواهر میخوام.

و منم بهت گفتم حالا خواهی دید این داداش کوچولو چه جاهایی پشتیبان و حامی تو خواهد بود.

عزیز دلم.

دختر شیرینم.

این روزا خیلی نگران روحیات تو هستم. اینکه اومدن یه نوزاد جدید چه حال و هوایی قرار به خونه مون بده.و اینکه نکنه ذره ای از محبتم به تو کم بشه. این روزا خیلی مواظب رفتارم هستم. خیلی.

هر چی قصد کردم برا داداشت بخرم، قبلش برا تو خریدم.  اصلا این داداش مال تو هست و اگه قراره بیاد به برکت وجود تو هست. اصلا خدا، به خاطر تو داره این موهبت الهی رو بهمون هدیه میده.

دیگه طاقت نداری. وقتی برات از اومدن داداشت حرف میزنم، ذوق میکنی و میری تو فکر. انگار دلت میخواد همون لحظه بقلش کنی و....

قربون تو خواهر مهربون و دلسوز بشم من، که وسایل داداشت رو روزی چند بار با حساسیت زیاد تو کمد خودت میچینی.و لباساشو به گیره لباس اویزون میکنی و مواظبی که کثیف نشه.

تو رو خدا همینجوری پاک و معصوم بمون. برای داداشت خواهری کن عزیزم. از خدا کمک بگیر که همیشه پشت و پناه همدیگه باشید و همینجوری بمونید.من و بابا هم کاری بغیر از دعای خیر براتون، از دستمون برنمیاد.

به امید خدا، 15_20 روز دیگه داداشت بدنیا میاد.

اسم قشنگش رو به خواست تو، علی میگذاریم. علی تنها...

بابا دوست داشت بذاریم علیرضا، ولی من و تو با علی تنها موافق تریم.

انشالله حضرت علی، یار و یاورش باشه.

قربون دختر قشنگم برم. من.

این روزا خیلی کار دارم. دارم خونه رو برای اومدن علی کوچولو اماده میکنیم. و مهمونایی که قراره برای گفتن تبریک به تو نازنینم بیان خونه مون. خیلی سخته خونه ای که 3 ساله.... بماند. 

امیدوارم بتونم مامان خوبی برا هر دوتا تون باشم.

بازم میام مینویسم برات

فعلا برم.

امروز سفارش ماکارونی دادی. دوست داری از مهد که میای من برات غذای مورد علاقه تو درست کنم. پاشم برم با عشق برا دختر نازم غذا درست کنم.

فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)