ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

شیطونی های ریحان در سال جدید...

1392/1/15 15:02
نویسنده : مامان مینا
419 بازدید
اشتراک گذاری

حالا که شش ماهه شدی شیطونی هاتم زیاد شده عزیزم منم موندم از روز شنبه اگه قرار باشه برم سر کار چطوری تو رو تنها بذارم ناز گل مامان؟؟

امسال عید یه عید خاص بود برامون...آقا جون اینا بخاطر تعمیر خونه شون و آماده نشدن خونه شون تا شب عید، پیش ما بودن... منم بیشتر تلاشم این بود که وقتم رو جوری تنظیم کنم که هم به مهمونا برسم هم به شما بنابر این اصلا نتونستم بیا تو نت...

مامانی اینا هم رفتن مسافرت و هنوز برنگشتن...

این پست رو فقط برای اینکه شیطونی های جدیدت رو ثبت کنم گذاشتم...

این عکس مال دو روز قبل از عیده که برای خرید رفتیم بازار و برای نهار رفتیم رستوران و تو در حال خوردن استخوان جوجه هستی...

عید دیدنی خونه مامانی:

عید دیدنی خونه خاله:

سر سفره ی شام و نهار همیشه همین بساط هست مگه اینگه خواب باشی...

اینجا جاییه که خیلی دوستش داری و تا ولت کنیم خودتو میرسونی اینجا...

امسال به لطف حظور شما آشپز خونه رو موکت کردیم و من همش باید از زیر میز پیدات کنم.(البته در حال خوردن دمپایی... آشغال و غیره...)

صبح روز سیزده بدر ...

دیقه واقعا کنترلت سخته...

الانم داری بابایی رو اذیت میکنی... باید برم تا صدای بابایی در نیومده.

بعدا میام پست سیزده بدر رو میذارم

فعلا بای...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

شقایق مامان آرشا
15 فروردین 92 20:24
ای جونم چه با حال شدهههههههه


با حال خودتی عزیزم که با حال میبینی.
معصوم/مامان جان جان فاطمه
16 فروردین 92 0:50
اي جانم،اون جوجه طلا بلا كه ميگن پس ريحانه جونه؟!
چه بزرگ شدي خاله،ماشاالله...


ریحانه طلا... بلا بلا..
خیلی شیطون شده خاله...
عمه حدیث خوشگله
16 فروردین 92 20:42
قربون اون شیطونیات عزییییییییییییییزدلم
خیلی دوست دارم ریحانه جان


مرسی عمه جون من و ریحانه هم شما رو دوست داریم. من خیلی دلم برای حدیث تنگ شده ببخش که دیر به دیر میام سر میزنم.
الان میام..
دخملی شکلک
17 فروردین 92 7:40
وااااااااایی خدای من
چه شیرین شدی خاله...............
ایشاا.. که عاقبت به خیر شی و زیر سایه خدا جونی و بابا و مامان میناجون
سالی پر از روزهای خوب داشته باشی...
این بوسام از طرف منو و انیس سادات


بله دیگه دیر به دیر که سر بزنی این میشه...
مرسی که سر زدی...
تو هم ببوس انیس سادات جون رو
دخملی شکلک
17 فروردین 92 7:41
غلط املایی مامی مینا در این پست..
حظور نه حضــور
دیقه نه دیــگه
منم از این سوتیا کم نمیدادم...از بس هولکی پست مینویسیم


تو هم که فقط بلدی ایراد بگیری ...
پرستو
17 فروردین 92 20:47
قوبونه دخمل شیطون برم من
مامان نیروانا
18 فروردین 92 7:58
وروجک نازنازی! عاشق اون عکستم که تو آشپزخونه ی موکت شده زیر صندلی هستی و شرح مامانی که مشغول خوردن چه چیزایی اون زیر میتونی باشی! خدا حفظت کنه طلا طلا
مامان الناز
19 فروردین 92 10:09
مامانی تازه اول شیطونی هامه کجاش را دیدی؟ وقتی بچه ها اینجوری شیطونی میکنن دلت میخاد فقط بخوریشون مواظب باش خوشگل خاله را یک لقمه اش نکنی
مامان دنی زبل
20 فروردین 92 15:51
اولین عید ریحانه جون مبارک.. ببخشید واسه هفت سین من اصلا وقت نداشتم کاری انجام بدم چون تا شب قبل از عید مسافرت بودیم. یه هفت سین هول هولی سر هم کردم ولی به درد بخور نبود.
مهدیه
21 فروردین 92 10:23
ماشاالله دختر خوشگل و خوش لباس! بوس!
شیدا
24 فروردین 92 22:14
واااااااای،عقش منه این جوجه کاشکی نی نی منم مث ریحانه خوردنی بشه من که اگه ببینمش،اینقد میچلونمش تا جیغش دراد
دخملی شکلک
24 فروردین 92 22:31
دخملی شکلک برگزار میکند مسابقه با شکوه نی نی با حجاب...فقط مخصوص دخملا برای شرکت در مسابقه فقط کافیه: عکس با حجاب نی نی تون رو (فقط 1 عکس) توی یک پست به عنوان مسابقه نی نی با حجاب در وبلاگ قشنگتون قرار بدین و آدرس آپلود شده اون عکس رو برامون توی همین پست بزارید .... مهلــت ثبت نام از 24 تا 31 فروردین ماه و رای گیری از 1 تا 7 اردیبهشت ماه انجام میشه
معصوم/مامان جان جان فاطمه
25 فروردین 92 15:45
مامان مينا پس كجايي؟