ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

هفت سین اولین سال نو...

1392/1/15 12:21
نویسنده : مامان مینا
1,813 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم...

خیلی دوست داشتم برات سنگ تموم میذاشتم ولی ببخشید که نشد. اینجا تو وبلاگت طرح هفت سین کوچولو رو ارائه دادم ولی خودم نتونستم اون کاری که تو ذهنم بود انجام بدم تازه هفت سینت رو نصف شب که همه خواب بودن درست کردم و اصلا حتی فرصت نکردم ازش عکس درست حسابی بگیرم...

امیدوارم که خوشت بیاد چون این نهایت تلاشم بود...

سمنو و سماق

سنجد وسکه

سیب و سیر

 

اینم همش با چند تا چیدمان متفاوت:

لحظه سال تحویل

 

هفت سین تو اتاق خودت تو قفسه کمدت

شب عید که عمو اینا برات کیک گرفتن تا تولد شش ماهگیتو جشن بگیریم ولی تو همش گریه کردی و خوابت می اومد و من نتونستم ازت عکس بگیرم.

این عکس رو درست دو دقیقه بعد وقتی خوابوندمت گرفتم دختر خوابالوی من:

اینم از شب تولد شش ماهگیت عزیزم...

مبارکت باشه پاره ی تن من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
15 فروردین 92 12:56
سلام خانمی. سال نو مبارک. دستت درد نکنه. چقدر زیبا. ثبتش کردم.
شقایق مامان آرشا
15 فروردین 92 20:26
وای خیلی مامانی با سلیقه هستی


مرسی عزیزم سلیقه دیگه واسم نمونده همش شده فدای خونه داری و بچه داری و...
مامان حسنا
16 فروردین 92 14:08
عزیزم اول از همه سال نو و شش ماهگی گل دخترت مبارک ایشالا ک سال خوبی داشته باشید دوم اینکه سفره ی هفت سینتون خیلی خیلی خوشگل شده


مرسی عزیزم شش ماهه شدن و دندون حسنا گلی هم مبارک. چشمات قشنگ شده عزیزم عجله ای شد بنظرم جالب تر از اینم میتونست بشه.
عمه حدیث خوشگله
16 فروردین 92 20:41
وااااااااااااااااای کجایی دختر خوشگل
چقدر دیرآپ کردی مامانش
دلم برای ریحانه جان تنگ شده بود.
چه سفره ی هفت سین خوشگلی، البته وجود ریحانه جون خوشگل ترش کرده


بجون خودم درگیر مهمون بودم...
مرسی عزیزم که اینهمه با محبتی عمه جون.
ممنونم چشمات قشنگ میبینه.
معصوم/مامان جان جان فاطمه
17 فروردین 92 15:33
عزيزم هفت سين ريحانه جون حرف نداشت،خسته نباشي


مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه خوشحالم که بهم سرزدی.
پرستو
17 فروردین 92 20:45
سلام خیلی ناز شده سفره هفت ریحانه جون
پرستو
17 فروردین 92 20:46
خیلی ناز شده سفره هفت سین ریحانه جون
مامان نیروانا
18 فروردین 92 7:56
عزیزم مهم عشق و تلاش تو مامانیِ گله که خوب هم به ثمر نشسته. دستت درد نکنه. مطمئنم ریحانه میفهمه با چه عشقی براش اولین هفت سینش رو چیدی. شش ماهگی نوگلمون هم مبارک. چه هم آییِ زیبایی
شیدا
24 فروردین 92 22:16
ای جان،چه بی خیال خوابیده یعنی منم یه قراره برای نی نیم هفت سین بچینم؟
مامی رادمهر
28 فروردین 92 13:10
سلام عزیزم.وبلاگ قشنگ ریحانه جون رو دیدم.خیلی زحمت کشیدی.با اجازه لینکتون کردم.شروع به کار خودتون و هفت ماهگی گل دخترتون رو تبریک میگم.