ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

چه گوشواره ی قشنگی...

1391/11/24 23:20
نویسنده : مامان مینا
292 بازدید
اشتراک گذاری

مبارکه عزیز دل مامان...قلب

الهی بمیرم که انقدر جیغ زدی و گریه کردی...

من فدای تو دختر صبورم که وقتی اومدیم خونه اصلا گریه و بیتابی نکردی و الانم آروم خوابیدی تا مامانت خاطرات تو رو اینجا بنویسه...مژه

امشب بطور اتفاقی شام خونه دایی جون بودیم. درست در اولین شب سوراخ شدن گوشهای نازنین تو...

و بقول دایی جون همه اینها باید ماندگار بشه:

اولین باری که ناخن هاتو گرفتم

اولین باری که غلت زدی

و اولین شبی که گوشهاتو سوراخ کردم در خونه دایی جون من اتفاق افتاد عزیزم.

صبح با مامانی بردیم گوشتو سوراخ کردیم خانوم دکتر خیلی مهربون بود و خیلی ماهرانه این کار رو کرد و بقول معروف دستش خوب بود خدا خیرش بده. تو مطب دکتر چند تا دختر کلی باهات بازی کردن و قربون صدقه ت رفتن و ازت عکس گرفتن و تو به اونا خندیدی. لبخنداز اونجا که اومدی هم نمیدونم چرا اصلا بفکر اینکه ازت عکس بگیرم نبودم الانم که از خونه دایی جون اومدیم خوابیدی و من تو خواب این عکسو همین الان ازت گرفتم.

امروز این لباسها رو بعنوان هدیه ی خانوم تر شدنت برات خریدیم از طرف من و بابایی.چشمک

راستی این روزها علاقه زیادی به خیار پیدا کردی و اگه بیتابی کنی باهاش آروم میشی و اگه از دستت بگیرمش کلی ازمون شاکی میشی...خوشمزه

این هم سندش...

(البته این عکس مال دیروزه)

شبت بخیر دختر گلم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

هدی
24 بهمن 91 23:36
ای جااااانم


مرسی هدی جون پیوستنت به جمع مامانای وبلاگی رو تبریک میگم من لینکت کردم.
زیبا مامان پارسا
24 بهمن 91 23:54
ماشالا به این نی نی نازو قشنگ.راستی عزیزم من در قسمت پرسش و پاسخ گفته بودم کارخوبی کردید سزارین کردید فکرکنم سوتفاهم پیش اومد که نوشتید این حرف من به خاطر یک غرور کاذبه .این نظر واقعی منه که سزارین خیلی برتر از زایمان طبیعی است حداقلش من از دکتر خودم شنیدم که برای کودک خیلی بهتره .به هرحال من منظور بدی نداشتم عزیزم .منخودم با اتنخاب خودم سزارین شدم و هرگز پشیمون نشدم .ایشالا دخترگلتون همیشه سالم و سلامت باشه


سلام زیبا جون خواستم بیام تو وبلاگت جواب بدم گفتم همینجا بدم اگه کسی اینجا این پیامتو دید نگه اینجا چه خبره؟؟؟؟
من با شما نبودم عزیزم. متاسفانه تو اون پرسش و پاسخ مامان سونیا هر چی مینوشت سریع حذفش میکرد بخاطر اینه که هر کی می اومد اونجا دچار سردر گمی میشدو جوابها قاطی پاطی شده بود.
مامان سونیا یه طرف بود و چند تا مامان دیگه یه طرف و بحث داغی درباره "سزارین بهتره یا طبیعی" در گرفته بود. مامان سونیا هم همش با گستاخی و توهین جواب مامانای دیگه رو میداد. برای منم به طعنه نوشت اصلا کار خوبی کردی سزارین کردی و هرچی بلا از این به بعد سرت بیاد حقته و... و کلی توهین دیگه...
منم جواب اونو دادم
و اصلا هم منظورم شما نبودین.
یه مدتی بخاطر تاثیرات نوشته های اونا تو وبلاگشون عذاب وجدان گرفتم که چرا راضی به سزارین شدم ولی با بحثی که توپرسش و پاسخ در گرفت الان از کارم راضی و خوشحالم.
مامان ستیانفس
25 بهمن 91 0:36
مبارک باشه عزییییییزم
ماشأالله دیگه خانم شدی ،آفرین که شجاع بودی و زیاد گریه نکردی گلم
میبوسمت هزار تا


سلام مامان ستیا. دخترم دیگه خانومی شده واسه خودش و چون مامانشو خیلی دوست داره اصلا بخاطر گوشواره ش اذیت نشدم.ببوس ستیا جون رو
الهه
25 بهمن 91 9:45
مبارک باشه خاله جون به سلامتی ایشالله


ممنون عزیزم
سوده مامان مهیار
25 بهمن 91 10:54
بابا گووووووووووشواره دار
دیگه واقعا پیوستی به جمع خانوم هامبارکت باشه عزیزم


ممنون خاله سوده...ریحانه خانوم بود خانوم تر شده...
مامان ریحان عسلی
25 بهمن 91 17:36
سلام
مبارکت باشه ایشالا گوشواره ی عروسیت


سلام مامان ریحانه... خیلی وقت بود دیگه اینجا نمی اومدی؟؟؟ ببوس ریحانه عسل رو
عمه ريحانه
25 بهمن 91 19:45
سلام نازنين خوبي سوراخ كردن گوشهات مباركه ايشاله گوشواره نامزدي واست بخرن عزيزم ديدي درد نداشت من ميدونستم كه درد نداره افرين دختر خوب
دخملی
25 بهمن 91 21:26
ای جوووووووووووونم خاله تو چه ممول شدی عذر تقصیر مینا جان
مامان
25 بهمن 91 23:35
خصوصی عزیزم
مامان محدثه
26 بهمن 91 0:29
مبارکه عزیزم ایشالله به سلامتی l
زیبا مامان پارسا
26 بهمن 91 0:42
خدا حفظش کنه ماشالاوبامطالبی که تو وبلاگتون خوندم فکرکنم مرواریدای دخملی قراره زود دربیاد
مامان حسنا
26 بهمن 91 9:29
وای من که گوشای حسنا رو 4 روزش که بود سوراخ کردیم بعد عفونت کرد بخاطر این گوشواره های بدل طفلکی دوبار گوشش سوراخ شد
مامانی فاطمه جان جان
26 بهمن 91 17:17
سلام به ریحانه گلی و مامان جونش خانمی مبارکت باشهX مامان ریحانه،دخملی برای سوراخ شدن گوشش گریه کرد؟یا بعدش بیتابی کرد؟ اگه به وب جان جان من هم سر بزنی خوشحال میشم
سمیرا(مامان الناز)
28 بهمن 91 11:04
مبارک باشه گوشواره هات خانم گل
دست مامانی و بابایی هم درد نکنه با این لباس های خوشگل
الناز من تو4ماهگی قبل از ماه محرم گوش هاش را سوراخ کردیم ولی به دلیل تنبلی مامان و باباش هنوز گوشواره های اصلیش را توی گوشش نکردیم وهنوز همون هایی که دکتر گذاشته بود توی گوشش البته ضدحساسیت


اونایی که دکتر گوشش میکنه هم قشنگه منم نمیخواستم حالا اونا رو دربیارم گوشواره هم هدیه مامانمه بخاطر ممانم گوشش کردم.
ممنون از اومدنت عزیزم
مامان نیروانا
28 بهمن 91 16:56
مبارکه ریحانه ی من!


ممنونم مامان نیروانا
فائزه_مامان مهدیار
29 بهمن 91 14:23
مبارکت باشه ریحانه ی قشنگم ای جانممممممم بوس بوس