ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

شرکت در مسابقه ای که دعوت شدم

1391/11/22 11:41
نویسنده : مامان مینا
304 بازدید
اشتراک گذاری

تو رو خدا... جون هر کی که دوستش داری بذار بنویسم...

اینها خواهش ها و التماسهای یه مادره به دختر کوچولوش که الان تو بغلشه و داره نق میزنه و داره سعی میکنه سیم موس رو بگیره بکشه و نذاره مامانش براش بنویسه...

 آخه عزیزم تو که هر چی میبینی میذاری دهنت دیگه کیبورد رو که دیگه نمیشه تو دهنت بذاری عزیزم...

اصلا انگار به روشن شدن این کامپیوتر بیچاره حساسیت داری هر موقع که روشنش میکنم کاری میکنی که از روشن کردن کامپیوتر پشیمون میشم. حالا تصمیم دارم جاشو عوض کنم و از این به بعد فقط وقتی خوابیدی بیام تو نت.

اما مطمئنم وقتی بزرگ بشی از این کارت پشیمون میشی چون این کارات باعث میشه من خیلی از شیرین کاریاتو نتونم بنویسم...

الان با دست چپم دارم یکی از ویق ویقوهاتو فشار میدم تو سرگرم شی با دست راستم دارم تایپ میکنم( تمرکز رو حال میکنی)

نه بابا اینجوری نمیشه من رفتماوه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه
22 بهمن 91 19:39
سلام چرا اسم پسرمو توی لیست دوستانتون نمیبینم
مامان دانیال
22 بهمن 91 22:23
آخی عین دانیال می مونه. هیچی از دستش برام نمونده.. با همین کاراشون شیرین می شن دیگه.
مریم مامان باران
23 بهمن 91 2:13
سلام من الان سوال تون رو خوندم که در باره اب دهن دخترتون بود. عزیزم من هم سزارین کردم ولی این مشکل رو نداشتم. نمی دونم کی اینو گفته و بر چه اساسی گفته. خودتون رو الکی ناراحت نکنید. درست میشه. اب دهن همه بچه ها میریزه. معمولا به خاطر دندون میشه. با ارزوی سلامتی برای مادر و دختر گل
مامان کیارش
23 بهمن 91 9:08
عزیزم من با شما نبودم.جواب مامان و بابای سونیا رو دادم.ایشون من رو خیلی اذیت کرده.توی وبم عکسای پسرم رو مسخره کرده و کلی توهین برام نوشته.از دستش خیلی شاکیم.شما ولی خودتو ناراحت نکن .این آبریزش دهان طبیعیه.چند ماهه دیگه به این نگرانیت میخندی.این چرت و پرتای بابای سونیا رو هم گوش نکن.
مامان حسنا
23 بهمن 91 11:16
ماشالا به دخملت دیدی عزیزم الکی نگران بودی؟؟؟عزیزم اون چیز خاصی نیس 3 تا عکس گذاشتم واسه طراحی تقویم که دوستم برداره 1391
مامان روانشناس
23 بهمن 91 23:54
خصوصی عزیزم