ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

جشن سه ماهگی همزمان با شب چله

1391/10/1 13:24
نویسنده : مامان مینا
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سه ماه ی مامان...

بالاخره موفق شدم عکساتو آپلود کنم.

الهی قربونت برم عزیزم، دیشب جشن تولد سه ماهگی تو همزمان با شب چله بود و ما خونه آقاجون اینا بودیم. وای که همه مخصوصا آقاجون چقدر از حضور تو توی جمع امسالمون خوشحال بودن.

 

دیشب خیلی شب خوبی بود. موقع رفتن به خونه آقاجون جلو هر قنادی که میرسیدیم خیلی ترافیک بود و جای پارک نبود و اگه هم بود قنادی وحشتناک شلوغ بود خلاصه بالاخره عمو محمد تونست این کیک رو برات جور کنه.ولی نشد که روشو بنویسیم اما الان خودم برات مینویسم:

ریحانه عزیزم تولد سه ماهگیت مبارک

 

 

و تو همش نق زدی یا گرسنه بودی یا خوابت می اومد. فدای اون چرت زدنت بشم عزیزم...

 

اینم یه عکس با لباس هندونه ای در شب یلدا...

وریحانه ی خوابالو...

موقع برگشتن به خونه تو ماشین خوردی و خوابت برد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پویا تم
1 دی 91 15:38
سلام عزیزم برای طراحی تم تولد و جشن دندونی وتقویم1392 برای کودکتون به وبلاگم سر بزنید
مامان محدثه
1 دی 91 17:21
تولد سه ماهگیت مبارک عزیزم
مامان ریحان عسلی
2 دی 91 1:47
سلام ای جونم 3 ماهگیت مبارک ایشالا همیشه شبای یلدای خوبی رو با خانواده بگذرونی خصوصی
مامان نيروانا
2 دی 91 9:09
سه ماهگيت مبارك هندونه ي شيرينم! چه نازي ماشالا خاله جون! ايشالا همينجور تولداي خوشگلت رو جشن بگيري خوشگلم. قطعاً همه ي فاميل از اضافه شدن همچين هندونه ي خوشمزه اي به جمع يلداييشون حسابي كيفور شدن! خدا بري هم نگهتون داره هميشه عزيزاي من. مرسي كه شب يلدا پيش مام اومدين و خونه مون رو رونق دادين
مامی طاها
2 دی 91 14:26
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
مامان ریحانه جون
2 دی 91 20:24
مبارکه خوشگل خانم.... مثل فرشته خوابیدی...
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
6 دی 91 21:16
خصوصی
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
6 دی 91 21:17
ای دورت بگردم خاله با این قیافه ممول هندونه ایتخورم یه قاچیتو نمیدین بخورم من
مژده (مامان پردیس)
7 دی 91 16:44
اللههههی بنازم این فرشته سه ماهه رو ببین چقدر خوشگل شده. انشا... تولد 120 سالگیشو جشن بگیری