ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

یازده ماهگیت مبارک

1392/6/1 3:51
نویسنده : مامان مینا
1,214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم... سنگ صبورم...

امشب وقت خواب کاری کردی که مطمئن شدم وقتی بزرگ بشی سنگ صبور خوبی برام خواهی بود...

سرم درد میکرد  و تو هم اذیتم نکردی و سرتو گذاشتی رو شونه م تا خوابت برد... منم آروم آروم طوری که فقط خودت بشنوی برات حرف میزدم...

امروز یازده ماهه شدی و ما داریم برای رسیدن به روز تولد تو روز شماری میکنیم...

اینم از هدیه روز تولدت:

چند روز پیش توی نی نی سایت تبلیغی رو دیدم که نوشته بود اگه بچه تون موقع نهار و شام خوردن نمیذاره آب خوش از گلوتون بره پایین یه پیشنهاد براتون دارم منم با سر رفتم ببینم پیشنهادش چیه...

فوری سفارش دادم و عصرش باهام تماس گرفتن و امروز اینا بدستم رسید...

پستچی که اومد داشتم پوشکتو عوض میکردم و نمیشد این همه پله رو برم پایین. زنگ زدم به خانم اذکایی طبقه اول بنده ی خدا زحمت کشید رفت گرفت آوردش بالا منم برات گذاشتمش و خیلی عجیب تو محو تماشای اونا شدی منم از بس ذوق کردم بلافاصله برای بابایی زنگ زدم و بهش گفتم...

بابایی هم خوشحال شد که امروز قراره یه نهار بی درد سر بخوریم...

ولی... زهی خیال باطل...

سر سفره تو سفره رو شخم میزدی و ما با حرص سی دی ها رو نگاه میکردیم...

همش دلت میخواد قاشق رو خودت دستت بگیری و تو بشقاب بزنی و به هم بریزی... یا یه چیزی رو بذاری تو لیوان و در بیاری...

ولی من میدونم که بالاخره درست میشی...

امشب خیلی با هم دالی بازی کردیم تو خیلی خندیدی...

فدای خنده های خوشگلت بشم...

یاد گرفتی خودت پتو رو میندازی رو سرت چند ثانیه بعد برمیداری آروم میگی:" ای..."

و یه کار دیگه که این روزا تو رو به قهقهه زدن و آخرش به سکسکه میندازه اینه که یه چیزی رو محکم بکوبی تو سر من و من بگم آخ آخ آخ و تو بخندی و قهقهه بزنی...

من حاضرم صد بار بگم آخ تا تو بخندی دخترک شیرین خودم...

این روزا تنها برنامه مورد علاقه ت تبلیغ آ ب ث تلوزیونه.. تا نشونش میده هرچی که دستت باشه میندازی زمین و دست میزنی...

راستی امروز برای مامان آتوسا زنگ زدم احوالشو بپرسم ... طفلکی کلیه ش سنگ داره دلم خیلی براش سوخت آخه برای یه بچه ی 4 ساله این درد کشیدنا خیلی زوده... مامانش میگفت شبا تب هم میکنه...

دختر نازم برای خوب شدن اولین دوستت آتوسا دعا کن...

راستی امشب جشن عقد پسر داییم بود ولی ما نرفتیم...

خب دیگه شب قشنگت بخیر ...

            تولد 11 ماهگیت مبارک                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامی عسل دختر
1 شهریور 92 8:58
سلام ریحانه جون دوست خوشمل من میشی؟ به وبلاگم بیا اسم خاله جون ایناز هم ریحانس مامان ریحانه دوست منمیشی لطفا لینکم کن اگه زحمتی نیست و دوست دارید دوستم بشید
مامان حسنا
1 شهریور 92 13:23
قربون این ریحانه برم که همه ی کاراش مثه حسناست.... ای شیطون خانوم... میناجون حسناهم همش میره زیر پتو و هر پارچه ای که گیر بیاره بعدم میگه تتی
مامان محدثه
2 شهریور 92 15:44
11ماهگیت مبارک عزیزم
الهه(مامان یاسان)
7 شهریور 92 11:38
11 ماهگیت مبارک شیطون خاله
پرستو
8 شهریور 92 21:51
سلام عزیزم 11 ماهگیت مبارک عزیز دلم
شیدا
8 شهریور 92 23:31
الهی من فداش بشم نمیدونی چقدر دلم براش تنگ شده بود مینا جون وبت باز نمیشد برای من،خیلی حرصم داد رمز برات تلگراف میکنم شما تو کدوم شهرید؟ اگه فضولی نیستا
مامان پارسا و پوریا
9 شهریور 92 2:31
ای جــــــــــان چقدر قشنگ تماشا میکرد
عمه حدیث خوشگله
9 شهریور 92 16:59
یازده ماهگی ات مباااااااااارک گلم . چقده شیطون شدی دخترناز ... حدیث جونی هم مثل ریحانه جون عاشق تبلیغ آ ب ث شده ، کلا تبلیغات رو زیاد میبینه.
معصوم/مامان جان جان فاطمه
15 شهریور 92 23:31
سلام مينا جون كجايي عزيزمـــــ؟ به ما سر نميزني؟ ريحان جونم خوبه؟چه خانم وروجكي شده 11 ماهگيشم مباركــــ يه مجموعه اهنگ شاد هستش به اسم best kids songs براي فاطمه كه خوب بود هر چند الان برش تكراري شده ولي در كل خوبه
مهشید مامان مهتا
16 شهریور 92 12:22
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک
مامان امیرحسین ومحیا
19 شهریور 92 13:46