ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

اتفاقای بامزه اواخر ماه شش

1392/2/8 3:41
نویسنده : مامان مینا
582 بازدید
اشتراک گذاری

اواخر ماه شش اتاق گردی رو یاد گرفتی...لبخند

و یاد گرفتی که دنبال بابایی تا دم در بری و بهونه شو بگیری...(ولی زود یادت میرفت...)

برای رسیدن به کنترل تلوزیون کلی ذوق میکنی... و رسیدن به اون رو یا گوشی موبایل رو فتح یه قله ی بلند میدونی...چون هیچوقت نمیذاریم بهش برسی...

من عاشق این ژستتم:ماچ

و اینکه وقتی قراره جایی بریم اگه دیر حاضر بشم و بیام پایین، جای منو کنار بابایی میگیری:متفکر

و اینکه دوست داری هرچیزی رو با دهانت لمس کنی حتی شکوفه ها رو...ماچ

اینجا حیدره ست... عصر چهار شنبه 28 فروردین...

و برای خوردن یه شام عشقولی که قبلا ها معمولا ماهی یه بار میرفتیم بیرون حالا مجبوریم یا نریم یا فقط رستورانهایی رو انتخاب کنیم که سنتی ان و  تخت دارن...بخاطر تو...قلب

و تا لیون یه بار مصرف جون داره زود شاممون رو بخوریم وگرنه...قهقهه

اینجا خونه آقا جونه...

به سلامتی استخوانی که دستت دادیم یه شام خوش از گلومون پایین رفت و تو انقدر راضی و خوشحال بودی که حتی بعد از شام هم دست از سراین استخوان بیچاره برنداشتی...قهقهه

این لباس رو هم خودم برات دوختم...مژه

 

واین هم مهندس ریحانه، همکار جدید بابایی...

و چه صحنه جالبی بود امضای آب دهنی مهندس ریحانه روی نقشه ها و قیافه بابایی...

ممنونم که دختر خوبی بودی و من تونستم بعد از مدتها این پست رو بذارم...

 بابت پست سیزده بدرحیفم میاد که نتونستم بذارمش...

دیگه باید بخوابم... وای چقدر زود داره صبح میشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مهدیه
8 اردیبهشت 92 10:14
سلام مینا جون
از دیدن عکسای دخملی لذت بردم
ظاهرا همسرامون با هم همکارن!!
موفق باشی!


سلام مهدیه جون ممنونم که اومدی شوهرم ناظر ساختمانه موفق باشن هر دوشون هم شوهر من هم شوهر شما...
بازم بهم سر بزن عزیزم.
معصوم/مامان جان جان فاطمه
8 اردیبهشت 92 18:52
دلم براي دخترت تنگ شده بود مينا جان،خانم حسابي خسته نباشي.ايشاالله به زودي مدرسه تموم ميشه و شما زود به زود وب رو اپ ميكني. عكس هاي ريحان هم يكي از يكي قشنگ تر مخصوصا با شكوفه هاش ببوسش برام
شیدا
8 اردیبهشت 92 19:47
واااای که من میخوام این دردونه رو بخورم دختر هووی مادر است دیگر... مگه نه؟؟ این خلق و خو بعد از پدر شدن خودشو نشون میده؟؟ آخه عرفان اگه کسی به نقشه هاش دست بزنه خودشو میکشه تا حدودی
مهدیه
9 اردیبهشت 92 15:35
من همیشه میام دوستم! همسری من هم همینطور!
مامان الناز
10 اردیبهشت 92 11:02
مامانی روزت پیشاپیش مبارک
مامان الناز
10 اردیبهشت 92 11:07
مامانی نیاز به راهنمایی تون دارم میشه بیاین و راه چاره ای بهم نشون بدین؟ میشه برنامه غذایی ریحانه جون را واسم بفرستی؟
معصوم/مامان جان جان فاطمه
10 اردیبهشت 92 15:49
مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی ، تو شگفتی خلقتی تو لبریز عظمتی ، تو را دوست دارم و می ستایمت . دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت , رحمت و عزت می طلبم . . .
مامان درسا
11 اردیبهشت 92 0:41
مامان مهربون روزت مبارک.
مامان ترنم کوچولو
11 اردیبهشت 92 10:04
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی. موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!! پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت. زن بودن کار مشکلی است مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی همانند یک مرد کار کنی شبیه یک دختر جوان به نظر برسی! و مثل یک خانم مسن فکر کنی! ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی... دوست خوبم روزت مبارک
مامان ثنا
11 اردیبهشت 92 15:37
روزت مبارك ماماني
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:45
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
مامان ستیانفس
11 اردیبهشت 92 19:13
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا، آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است، کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد وزیبائی است.مادر همه چیز ماست مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است روزت مبارک بانو
مامان حسنا
14 اردیبهشت 92 18:54
مینا جون دیگه مارو دوس نداری؟دیگه نمیای پیشمون؟
شیدا
14 اردیبهشت 92 21:52
رمز خصوصی داری عزیزم ممنون از لطفت
شقایق مامان آرشا
17 اردیبهشت 92 20:51
کنترل چی داره که شماها دنبالشین ای جان چه به استخون چسبیده


فکر کنم این علاقه ش به کنترل در شغل آینده ش یه تاثیری میذاره... البته اینم شنیدم که بیشتر بچه ها به کنترل علاقه دارن.
ممنونم که اومدی عزیزم
پرستو
20 اردیبهشت 92 20:41
سلام مامان ریحانه جون روز معلم و روز مادرو بهت تبریک میگم شرمنده اگه دیر شده عزیزم من انقد از اون عکس ریحانه که تو ماشین نشسته رو خوشم میاد و دوست دارم الانم گذاشتم رو دکستاب سیستمم اون نگاهای جدی شو خیلی دوست دارم مثه اون شب که دیدیمتون


سلام پرستوی عزیزم
وقتی تو انقدر به من لطف داری و از مشتری های پر و پا قرص اینجایی برام یه انگیزه میشه که با همه گرفتاریام زود به زود بیام و اینجا رو اپ کنم و عکسای جدید از ریحانه بذارم.
از نگاههای قشنگت و محبتت ممنونم عزیزم.