ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

اولین فرنی ناز گل مامان

1391/12/27 13:16
نویسنده : مامان مینا
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم...

بازم با عجله اومدم این پست رو بذارم و برم چون دیگه داره دیر میشه.

الان خوابیدی و منم با هزار تا کار اینجا دارم برای تو مینویسم.

سه شنبه هفته گذشته در تاریخ 20 اسفند ماه بود. باید میرفتم دانشکده و بخاطر همین صبح رفتیم خونه مامانی که تو رو اونجا بذارم و برم. از اونجایی که شیرم دیگه کفاف گرسنگی تو رو نمیده و دیگه شیر خشک هم نمیخوری تصمیم گرفتم ده روز زودتر غذای کمکی رو شروع کنم .

برای همین قاشق و  بشقابتو بردم خونه مامانی و این شد اولین فرنی خانوم گل من...

لذتبخش تر اینکه اولین غذاتو با دستهای مهربون مامانی نوش جون کنی گل من.

اونروز روزی بود که شبش تب کمی داشتی و انگار سرماخورده بودی و کل شب رو نخوابیده بودی. برای همین مجبور شدم حسابی لباس گرم تنت کنم.

خیلی خوشت اومده بود. مامانی میگفت چون دفه اولشه بهش زیاد ندیم ولی تو همش به دستای مامانی نگاه میگردی و بازم میخواستی.

از اون روز تا حالا هم در روز دو وعده برات درست میکنم و خودم دهنت میذارم... وای که چه لذتی داره قاشق قاشق غذا تو دهنت گذاشتن. لذتی که با هیچ لذت دیگه ای تو دنیا عوضش نمیکنم.

          نوش جونت عزیزم...        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

پرستو
27 اسفند 91 18:42
سلام واقعا نوش جونت ریحانه جون بیشتر بخور تا زود بزرگ شی خانومی
مامان ظریفه
27 اسفند 91 19:21
به سلامتی مبارک باشه غذا خور شدن ریحانه خانوم خوشگل چه نگاه قشنگی به دوربین کردی خاله
عمه حدیث خوشگله
27 اسفند 91 21:56
بــه بــــه نوش جونت ریحانه جاااااااااااااااااااااانم
عمه حدیث خوشگله
27 اسفند 91 21:57
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن پیشاپیش سال نو مبارک دوست خوبم لحظه سال تحویل دعا یادتون نره
مامان نیروانا
28 اسفند 91 11:29
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس. نوروز فرخنده
پرستو
28 اسفند 91 11:51
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم. که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد. یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش. پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم ایشالا سال خوبی در کنار ریحانه داشته باشی.
مامان درسا
28 اسفند 91 13:53
معصوم
28 اسفند 91 16:03
نوش جونت خاله جون گوشت تنت بشه مامان ريحانه عيبي نداره كه زود شروع كردي ،دكتر فاطمه پايان 5 ماه رو براي بچه ها دستور شروع غذا ميده
مامان درسا
29 اسفند 91 2:22
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نوپیشاپیش مبارک
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 11:48
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
مامان الناز
29 اسفند 91 23:35
نوش جونت عزیزم سال نو پیشاپیش مبارک امیدوارم سال خوبی در کنار دختر گلت داشته باشی
شیدا
3 فروردین 92 2:42
واااااااااااااااای که من میخوام بخورم این یکی یدونه رو مینا جون ریحانه رو که میبینم،کاسه ی صبرم لبریز میشه...میخوام نی نیم زودتر بیاد این دردونت همسری منم شیفته ی خودش کرده ها
مهشید مامان مهتا
3 فروردین 92 22:53
سلام سال نو مبارک هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز عزیزم ولی من از 4 ماهگی غذای کمکی را برای مهتا شروع کردم نظر دکتر های با تجربه قدیمی اینطوره راستی چه جوری عکس های سفره هفت سین را برای کودک من بفرستیم ایمیل که نداده؟؟؟؟؟؟؟/
مامان ستیانفس
5 فروردین 92 15:53
_____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- سال نومبارک عزیزم
مامان ستیانفس
5 فروردین 92 15:54
نوش جونت عزیــــــــــــــــــــــــــــزم