ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

شیطونی های آشپز خونه ای ریحان

1391/12/2 17:13
نویسنده : مامان مینا
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر شیرین مامانقلب

فقط اومدم این شیرین کاری های جدیدتو بنویسم و برم...بغل

الان خوابی و تا بیدار نشدی من باید کارم رو انجام بدم.

دیشب از خونه آقا جون که اومدیم تو خواب بودی. برخلاف همیشه که تا رو تخت میذاشتیمت بیدار میشدی دیشب برا خودت راحت راحت خوابیدی تا صبح... بعد از چند ساعت دوباره خوابیدی تا ظهر...

و تلافیشو موقعی که من تو آشپز خونه در حال نهار درست کردن بودم در آوردی منم از روروئکی که جدیدا مورد استفاده تو ناز گل من قرار گرفته استفاده کردم عزیزم.

و تو انقدر ذوق میکنی وقتی توش هستی که من دیگه یادم میره برای اینکه به کارام برسم تو رو اون تو گذاشتم...میشینم و نگات میکنم و با خنده هات شاد میشم...بغل

چه با مزه ذوق کردی وقتی عکس خودتو تو آیینه اجاق گاز دیدی...

(اینکه آیینه اجاق گاز کثیف از عوارض بچه داریه عزیزم...نیشخند)

ببین چه با تعجب به خودت نگاه میکنی؟؟؟؟قهقهه

دخترم، این روزها هر چیز آویزونی ببینی سعی میکنی دستتو ببری طرفش...

بعدشم فوری میچپونیش تو دهنت..قهقهه

یادم افتاد اون روزهایی رو که خودم تنها بودم و چشم انتظار لحظه ای که تو شیطونی کنی و من...

فدای تو دختر نازم...قلب

همیشه با من بمان و هرس کن علفهای هرز تنهایی ام را...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عمه حدیث خوشگله
2 اسفند 91 18:13
وااااااااااااااای خدا ، از دست این شیرین کاری های دختر شما ماشاالله خدا براتون نگهش داره
نسرین خاله اسما
2 اسفند 91 19:39
چه دختر شیطونی ماشالله قربون اون شیرین کاریات برم من خوشگلم عزیزم لینکم کردی ممنون منم ریحانه جون و لینکش کردم
مژده (مامان پردیس)
3 اسفند 91 1:37
ماشالله به این دختر شیطون بلا و ناز . خیلی ناز و بزرگ شده. خدا براتون حفظش کنه عزیزم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
4 اسفند 91 0:56
خوردنی
شیدا
4 اسفند 91 9:27


یعنی من دیوونه ی این شیرین کاریاشم


ممنون خاله شیدا حالا روز به روز شیرین کاریاش بیشترم میشه
مامان ستیانفس
5 اسفند 91 22:25
ای جووووونم چه کدبانوی نازی
مامان حسنا
7 اسفند 91 10:29
الهی من قربونش برم که مثه حسنا هرچی گیرش میاد میبره تو دهنش.... خاله جون خوشبحالت النگو دستت میشه حسنا کلی طلا داره ولی واسه دستش بزرگه چون مچ دستش لاغرهخیلی دوس دارم منم طلا دست حسنا کنم.. راستی مامانی چرا خبرم نکردی که اپ کردی؟؟
مامان الناز
7 اسفند 91 13:19
ادم اینهمه زحمت میکشه تا به روزی برسه که با این شیطنت های شیرینشون بهمون روحیه و زندگی ببخشن کلا خونه کثیف از عوارض بچه داری
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 17:54
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید
مهدیه
12 اسفند 91 15:24
نازییییییییی! چه گل زیبایی داری! ماشاالله!
ما هم یه گل خوشبو داریم به اسم فاطمه سادات!
کی میشه دختر من روروئک سواری کنه؟!!!!
بهمون سر بزن و اگه مایل بودی لینکت می کنم!


همه گلهایی که خداوند به ما میده خوشبو هستند و هر کدونشون یه بویی دارن عزیزم.فاطمه سادات هم که دیگه بوی خاص بهشتی داره چون از ذریه پیامبره... خدا حفظش کنه با افتخار لینکتون میکنم.
پرستو
15 اسفند 91 10:21
ای جووووووووووووووووونم تپلی