ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

چهار ماه و دو روز

1391/11/3 0:37
نویسنده : مامان مینا
303 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

ببخش منو که این خونه ی کوچولوی مجازی رو به هم ریختم. مجبور شدم عزیزم.بهتر بود تا قبل از اینکه هم ش از بین میرفت خودم اونایی رو که نباید مینوشتم رو حذف کنم. اینجوری بهتر بود. حالا دیگه با خیال راحت هر روز چند تا عکس از کارای جالبی که میکنی برات میذارم.

فدای تو که کارهایی میکنی که من هر روز حرفی برای گفتن داشته باشم.

الانم اینجا کنار دستم خوابیدی و دستاتو مشت کردی و تا جایی که ممکنه تو دهنت کردی. انقدر که گاهی حالت به هم میخوره بعد سریع از تو دهنت درش میاری.

امروز باید برات واکسن چهار ماهگتو میزدم ولی زنگ زدم خانه بهداشت و گفتند پس فردا بیاین. و تو سه روزه که داری از واکسن در میری.

قربون این آب دهنت بشم که همیشه راه گرفته...قلب

از کارای جدیدت این روزا بنویسم:

چند روزه وقتی بغلت میکنم انگشتاتو میندازی بین موهای منو حسابی میکشی و با این کارت حسابی کیف میکنی هرچی هم بهت میگم مامان جان ول کن... عزیزم ول کن موهای مامانو... تو چشمام نگاه میکنی و لبخند میزنی. اگه میگم ول کن فکر نکنی بخاطر موهای خودمه بخدا نگران انگشای ظریفتم عزیزم. تازه دیروز هم برای اولین بار عینکمو از صورتم برداشتی و من به زور ازت گرفتم و کلی بهت خندیدم.

دیروز برای اولین بار خودم تنهایی بردمت حموم.

اینم خواب بعد از حموم.

 

 

 دیشب من و بابایی سعی میکردیم بتونیم تو رو به طرف هاپو هدایت کنیم. ولی تلاشت بیفایده بود. هنوز کوچولویی.

 این گاوی یکی از اسباب بازیهای محبوبته چون خیلی راحت میتونی حلقه شو دستت بگیری.

قربونت برم با اون صداهای بامزه ای که اخیرا از خودت در میاری.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان حسنا
2 بهمن 91 23:23
مامان نيروانا
3 بهمن 91 11:28
خداييش قربون اين آب دهن برم كه هميشه را گرفته
لبخندت منو كشته خاله،‌جاااااااان


ممنونم که اومدی عزیزم لبخندش منو هم کشته
مامان حسنا
3 بهمن 91 12:38
الهی من قربونشحسناهم دقیقا همینجوریه
saba
3 بهمن 91 15:36
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
فائزه_مامان مهدیار
4 بهمن 91 15:36
ای جونم آفرین به این دخملی ناز واسه تلاشش فدای آب دهنشون که مهدیار هم همه جارو با آب دهنش میشوره با اون خنده اش دلمو برد ببوسش
سمانه
4 بهمن 91 18:50

چه جالب مینا جون. پریماه هم دو سه روزه وقتی بغلش می کنم موهامو محکم میگیره. من هم سه روز پیش برای اولین بار خودم بردمش حموم. عجب تجربه دلچسبی بود.


ای جونم... چه جالب...
خدا به همه ی ارزو مندا از این تجربه دلچسب نصیب کنه

الهام مامان آوینا
5 بهمن 91 19:34
ریحانه جان به جمع نی نی های 91 ای خوش اومدی عزیزم. مامان ریحانه جان وبلاگ نی نی های 91 ای را لینک کن و هر از گاهی از دوستای جدید ریحانه جان مطلع شو. ادرس وبلاگ نی نی های 91ای = http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/
دخملیــــــــــــ...☀
5 بهمن 91 22:21
یه بار اومدم وبتو که دیدمش هرچی خواستم تو نی نی گپ بهت بگم چرا...........یهو قاطی پاتی شد رفتی.... هرچی منتظرت موندم نیومدی بعدشم یادم رفت دوباره بیام بهت بگم
دخملیـــــــــــــ ـ...☀
5 بهمن 91 22:25
فدای این آب دهن آبشاریت
چه ناناس شدی خالــــــــــــــــه آفیت باشه دخمل گلم.....
یه نکته اینجا فهمیدیم مامان خانمیت عینک داره
خدا رو شکر حداقل باخیال راحت آپ میکنی...
خوشبحالت زود تصمیمتو گرفتی
منو بگو که یهدفعه کل مطلبامو مجبور شدم از وب قبلی جدا کنم و حذفش کنم


واقعا که تشبیه خوبی کردی...آبشار
آره دیگه الان راحت آدرس وبلاگ رو به همه فامیلمون میدم که عکسای ریحان رو نگاه کنن اینجوری خیلی بهتره...
دخملیـــــــــــ..☀
5 بهمن 91 22:26
راستی مامان مینا جان برا خرید میز ناهار خوری جز مریانج تو بازار باید کجا برم


فکر کنم خیابان جانبازان هم باشه. من میز خودمو از یافت آباد تهران خریدم... نمیدونم...
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
5 بهمن 91 22:47
بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نی نی گپ


من وقتی میام نت خیلی اورژانسی میام باور کن دلم میخواد خیلی جاها سرک بکشم ولی وقت ندارم گاهی وقتا هم که میام با یه دستم ریحانه رو بغل میکنم و با دست دیگه م تایپ میکنم. تو خود حدیث مفصل بخوان...
ببخشید....
مامان حسنا
6 بهمن 91 10:21
چرا پس جدید نذاشتی؟


به جون خودم درگیر بودم درگیر واکسن ریحانه بودم...
مامان حسنا
6 بهمن 91 13:09



X:مرسی...
مامان حسنا
6 بهمن 91 14:06
بدو بیا وبم حسنا یه کار خوشحال کننده انجام داده....


اومدم دیدم عزیزم انشالله همیشه حسنا براتون کارای خوشحال کننده انجام بده دعا کن ریحانه ی منم از این کارای خوشحال کننده انجام بده برامون. من که دیگه دارم نگران میشم خیلی داره تنبلی میکنه. <>




زهرا
6 بهمن 91 14:06
عکس بعد حمومش چقد شیرینه ، الهی قلبونش شم


ریحانه همیشه بعد از حموم خیلی شیرین میخوابه ممنون که اومدی زهرا جون
مامان حسنا
6 بهمن 91 15:29
عزیزم هر بچه ای یه جوره نگرانی نداره بالاخره ریحانه گلی هم شیطون میشه من و بابای حسنا خیلی باهاش ور میریم