ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

عکسهایی از این روزهای تو(تا قبل از چهار ماهگی)

1391/11/2 1:34
نویسنده : مامان مینا
329 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم

این روزها انقدر شیرین شدی که من از خدا شرمم میشه، چون یادم میره هر لحظه برای داشتن نازنینی چون تو سپاسگذارش باشم.

 

این عروسکیه که بابایی برات از کربلا خریده عزیزم.و ببخش ما رو که ازت انتظار زیادی داریم که بتونی بشینی رو مبل. میدونم هنوز کوچولویی. چکار کنیم دیگه؟؟ عجله داریم زودتر بزرگ بشی نازنینم.قلب

قربون اون آب دهنت بشم که همیشه مهمون صورت نازته. پس کی میتونی کنترلش کنی؟؟؟؟

یه خواب شیرین بعد از ظهری جمعه ای...

و این هم خرگوش بلا و سگ هاپ هاپی که بخاطر شاد بودن تو به دار مجازات آویخته شدند.

شب مهمونی خونه مامانی...


فدای قهقهه های شیرینت عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حسنا
2 بهمن 91 10:22
سلام عزیزم ممنون که لینکم کردی منم لینکتون میکنم و هرروز بهتون سر میزنم
مامان حسنا
2 بهمن 91 12:10
خدا ایشالا براتون حفظ کنه منم همین مشکل اب دهنو دارم خیلیا میگن چون زیاد بوسش میکنی و لپاشو میگیری اینجوریه واقعا همینطوره؟
مامان محدثه
2 بهمن 91 19:11
وای چه عروسک خوشگلی مبارکه چقدر ناز خوابیدی عزیزم
مامان حسنا
2 بهمن 91 19:28
عزیزم حسنا جون من امروز 4 ماهش تموم شد
مامان حسنا
4 بهمن 91 14:44
پیش ماهم بیا
مامان حسنا
4 بهمن 91 14:45
پیش ماهم بیا عزیزممممممممم
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
5 بهمن 91 22:27
ویق ویقوووووووووووووووووووووو