ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

عکس های مربوط به قبل از بدنیا اومدن تو

1391/10/6 13:46
نویسنده : مامان مینا
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمقلب

بالاخره بعد از سه ماه تونستم این عکسا رو که مربوط به سیسمونی تو و قبل از تولدته رو اینجا بذارم ببخشین که دیر شد البته این همه عکسا نیست بقیه شو بعدا که وقت کردم دوباره میذارم.

اینجا اتاق توئه و من در حال دوخت روتختی برای تو عزیز دلم. اون موقع 8 ماه بود که تو دل مامانت بودی. و من بی وقفه کار میکردم که زودتر اتاق تو رو اماده کنم. دلم برای چرخ خیاطیم و خیاطی کردن تنگ شده... تاحالا هیچکی بغیر از تو نتونسته  منو سه ماه از خیاطی کردن دور نگه داره شیرین مامانقلب

وبالاخرا نتیجه تلاش مامانت شد این... امیدوارم که خوشت بیاد عزیزم.البته من تنها نبودم مامانی هم کمکم کرد خدا کنه بتونیم به زودی نتیجه زحمتاشو تقدیمش کنیم.

اینم بقیه بالش و تشک و پتو ها که یه سری شو خودم برات دوختم و یه سری هم مامانی برات خریده عزیزم.

 

 

 

 اینا رو هم مامانجون زحمت کشیده برات خریده.

 

این طبقه از کمدت به قول بابایی کاربری مذهبی داره. شامل:  یه جلد قرآن، لباس علی اصغر(ع) چادر و مقنعه و جانمازت که خودم برات دوختم و بقیه چیزا که مامانی برات خرید.

سرویس ظروف و قابلمه و ..

 

 

سرویس بهداشتی و حمام...

اینم یه کشو پر از لوازم زینتی و گیر سر که یه سری هاشونو دایی جون برات خریده و یه سری هم مامانی ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مژده (مامان پردیس)
7 دی 91 16:48
به به چه مامان هنرمندی داری ریحانه جون به افتخارش
مامان سویل
8 بهمن 91 18:40
چه مامانی به افتخارش یه کفه مرتب


ممنونم عزیزم خجالتم نده....