ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

هفتم محرم وروز جهانی علی اصغر(ع)

1391/9/4 0:43
نویسنده : مامان مینا
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز نازنینم:

دیر وقته، تو و بابایی خوابیدین و من اینجا نشستم تا باز هم برای تو بنویسم:

طفل نخورده آب کمی در حرم بخواب

لالا گلم عزیز دلم اصغرم بخواب

شرمنده ام که شیر ندارم... به سینه ام

ناخن مکش تو خاک مکن بر سرم بخواب

آرام که نمیشوی ای میوه دلم

خیمه به خیمه هر چه تو را میبرم بخواب

نزدیک به سه روز و سه شب میشود علی

پلکم به هم نیامده مادر برم بخواب

لالا گلم ببین که شبیه تو تشنه ام

آتش مزن به جان من...نو گلم بخواب

من خواب دیده ام که سرت روی نیزه بود

خواب و خیال بود نشد باورم بخواب

آره عزیزم امروز روز جهانی شیر خوارگان بود و من صبح زود تو رو برای شرکت در این همایش بزرگ آماده کردم...و اون لباسی رو که مامانی سر سیسمونیت برات گذاشته بود تنت کردم.

جمعیت زیادی اومده بودن حسینیه و خیلی شلوغ بود اما تو خواب بودی. مامانجون و عمه ها هم اونجا بودن. بعدشم مامانی و خاله جون هم اومدن.و تو بازهم خواب بودی...

تعجبم از این بود که چرا شبا با صدای نفس کشیدن ما بیدار میشی و من و بابایی شبا مجبوریم وقتی تو خوابی پچ پچ کنیم ولی امروز تو تمام مدتی که اونجا بودیم با اونهمه شلوغی تو خواب خواب بودی...

جالبتر اینکه وقتی مراسم تموم شد تازه از خواب بیدار شدی در و دیوار رو نگاه میکردی( فدای چشمات بشم) و خمیازه میکشیدی...خمیازهخنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرین
4 آذر 91 9:31
سلام دوست عزیز.عکس از نی نی نذاشتین؟؟؟؟؟؟
مامان دانیال
5 آذر 91 17:07
منم جوجوی خومو بردم و برای سلامتیش توی گهواره خوابوندیمش و کلی لالایی علی اصغر براش خوندن .پسر گلم هم آروم آروم بود و هیچی نمی گفت.http://danialbagheri.niniweblog.com/
مامان نورا
6 آذر 91 12:59
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ ما اومدی خدا ریحانه جون رو واست حفظ کنه تا میتونی پشت کامپیوترت بشین که 2 ماه بعد حتی دیگه آدم نمیتونه نظراتشو چک کنه چه برسه به نوشتن گل روی دخترتو ببوس ا. کدوم شهری گلم؟
خالش
6 آذر 91 20:10
آی نیـــــــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــــــــی دلم براش تنگ شده ..............
مامان حسام کوچولو
7 آذر 91 1:27
بابت راهنماییات ممنون بیا عکسای پسرمو ببین بی نظر نری آآآآآآآآآآآآآآآ