ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

9 ماهگیت مبارک عزیزم.

1392/4/2 12:18
نویسنده : مامان مینا
954 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازمقلب

شد 9 ماه و دو روز...قلب

برای خودم مینویسم که یادم بمونه: دو سال پیش که رفته بودم سفر حج، "رها" دختر ناز و کوچولویی که همسفرمون بود و من یه لحظه چشم ازش بر نمیداشتم 9 ماهش بود درست مث الان تو...

پارسال ماه رمضون که افطاری دعوتمون کردن شهرستان از طرف محل کار بابایی ،" فاطمه" دختر کوچولوی دوست بابایی که سر میز اونهمه مامانشو اذیت میکرد و شیطونی میکرد و من کلی بهش میخندیدم هم 9 ماهش بود... درست مث الان تو...

9 ماهه شدی گل دخترم... الان تو بغلم نشستی و داری تقویم کوچولویی رو که از رو میزم برداشتی میخوری...

9 ماهه شدی ولی هنوز هرچی بدستت میرسه میخوری، میجوی،گاز میزنی...

9 ماهه شدی ولی هنوز نمیدونی کدوممون بابا و کدوممون مامان هستیم... و فقط مامانی رو ماما صدا میکنی و براش کلی خودتو لوس میکنی.

9 ماهه شدی عزیزم... هنوز دست دستی کردن بد نیستی ولی مامانی بهت یاد داده هرکی صلوات میفرسته دستاتو میبری بالا.

9 ماهه شدی و لی هنوز نتونستی اولین قدم زندگیتو برداری و فقط در حد چند ثانیه میتونی رو پای خودت بایستی...

9 ماهه شدی...بغیر از سوپ مخصوصی که بهت میدم.سر سفره هر غذایی و که بتونم له کنم مث برنج و سیب زمینی و هویج و... رو بهت میدم که بخوری... و نون رو خیلی خیلی ماهرانه گاز میزنی و به دندون میکشی عزیزم. ماکارانی خور حرفه ای هستی...

9 ماهه شدی و فقط دوتا دندون پایینیت در اومده. و هنوز از دندونای بالایی خبری نیست.

9 ماهه شدی و هنوز به برنامه های تلوزیون علاقه ای نشون نمیدی و تنها آهنگی که دوست داری آهنگ "حموم" چیه و چراست...: بچه ها اگه گفتین من امروز میخوام چه آهنگایی براتون بخونم؟؟؟؟ بیاین... بیاین... بیاین... بعد تو هم با دستت اشاره میکنی...(اینا رو مامانی بهت یاد داده. این آهنگ هم فقط تو گوشی مامانی هست)

9 ماهه شدی عروسکم. هرچی رو ببینی باید بهش دست بزنی... هرچی توجه تو جلب کنه میگی" مه....مه...مه...و دستتو بطرفش دراز میکنی...

9 ماهه شدی و ما تا حالا تو رو به هیچ مسافرتی نبردیم و دور ترین جایی که رفتی شهرستان زادگاه من و بعدش شهرستان محل کار من بوده که مسیرش تا شهر خودمون 50 کیلومتر بیشتر نیست...

9 ماهه شدی عزیزم...و انقدر شیطون و بلا که تا حالا دوسه بار از ناتوانیم در برابر تو به گریه افتادم الانم خیلی داری نق میزنی...

فعلا بای...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
2 تیر 92 17:45
من فداي دختر 9 ماهه خودم ميشم ها مامان مينا تو هم،من فكر ميكردم فقط خودم بلدم گريه كنم كه اي جونم 9 ماهگيت مبارك
شیدا
3 تیر 92 19:52
وای،من چقدر دیر رسیدم فدای دخمل نه ماهه ببخشید دیر شد مینا جون! در معرض زایمان زود هنگامم،نباید بیام نت
مامان درسا
3 تیر 92 23:48
9 ماهگیت مبارک قند عسلمممممممممممممممم
شقایق مامان آرشا
4 تیر 92 18:33
مامان گریه چرا کنجکاو و شیطونی دلیل سلامت دخی شماست شکر کن


شکر میکنم عزیزم... شکر میکنم... روزی صدها هزار بار شکر میکنم.
مامان الناز
5 تیر 92 9:09
مبارک باشه 9ماهگیت خوشگل خاله
مامانی بگیر ازش اون تقویم را نکنه توی دهنش

واینکه مامانی تازه اول شیطونی هاشه بذار راه بیفته اون وقت که باید اعصابت را مثل فولاد قوی کنی


آره واقعا....
عمه حدیث خوشگله
8 تیر 92 13:47
9 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااارک ریحانه جوووووووووووووووووونم خیلی دوستت دارم
عمه حدیث خوشگله
8 تیر 92 13:50
مامان مینا سلام حدیث جونی تو جشنوراه نی نی وبلاگ با عنوان نی نی شکمو شرکت کرده و به رای شما نیاز داره لطفا کد206 رو به شماره پیامکی زیر ارسال کنید: 20008080200 ممنونم
مامان کمیل و کیان {خاله حسنا}
9 تیر 92 21:52
سلام مامانی با اجازه لینکتون کردم




سلام عزیزم ممنونم باعث افتخاره خوشحال شدم و منم شما رو لینک میکنم.ولی چرا آدرس وبلاگتو نذاشتی؟؟

مامان حسنا
10 تیر 92 15:26
ریحانه جونم 9 ماهگیت مبارک
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 13:06
خوشحال میشم لطفا به ماهم سر بزنید http://komeylbaba.niniweblog.com/
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 13:09
http://komeylbaba.niniweblog.com/