ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

مقایسه دوتا عکس

1392/4/10 2:24
نویسنده : مامان مینا
919 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین مامان...

بازم خوابی و نیمه شبه و من اومدم تا دوتا عکسی که خیلی وقته قصد دارم اینجا بذارم رو پست کننم.

این دوتا عکس رو ببین...

       

خیلی با مزه ست...

اونایی که میان اینجا خواهشا به این سوالا جواب بدین:

اگه گفتین این دوتا نی نی با هم چه نسبتی دارن؟؟

اگه گفتین فاصله این دوتا عکس از همدیگه چند ساله؟؟

اگه گفتین اون چیزی که تو این دوتا عکس مشترکه چیه؟؟

و در کل دوست دارم نظرتون رو درباره شباهتها و تفاوتهای این دوتا عکس بدونم...

ممنونم...

خب خودم جواب میدم:

این دوتا نی نی مادر و دختر هستن... یکیش ریحانه ست و یکیش منم...

این دوتا عکس دقیقا به فاصله 27 سال از همدیگه گرفته شده...

دوتا نکته مشترک هست: اول اینکه این دوتا نی نی هر دوشون 7 ماهشونه و نکته با مزه اینه که دستی که این دوتا نی نی رو بغل کرده دست عمه ی منه.(از خال کوبی هاش معلومه)

اما عکاسشون فرق میکنه:سمت چپی رو عموی شهیدم سال 65 گرفته ولی سمت راستی رو خودم تو سال 92 گرفتم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان حسین جون
10 تیر 92 7:47
سلام حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
مامان حسنا
10 تیر 92 15:27
واقعا شبیه همین


آره همه همينو ميگن البته ريحانه بيشتر شبيه مامانمه
مامان کمیل و کیان
10 تیر 92 16:20
ای جاااااانم چه جالب


سلام ممنون كه اومدي عزيزم ببوس پسراي گلت رو
مامان شیوا
10 تیر 92 22:12
ای جــــــــــــــــــــــــــونم!!!! چه بامزه


سلام مامان شيوا چشمات بامزه ميبينه!ببوس ني ني نازت رو
مامان امیرحسین ومحیا
12 تیر 92 13:56
هنوز خواستم جواب بدم که داده بودی به نظر من ابروها وچشماتون شبیه همه.مگه نه؟؟؟؟؟ فقط ریحان جون یه کم توپل موپل تره
شقایق مامان آرشا
12 تیر 92 16:34
چه جالب بو پستت عزیزم
مامان پارسا و پوریا
13 تیر 92 0:50
حتما مادر و دخترن! اون دسته مشترکه پوریــا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده.بیاین وبلاگم عکسشو ببینید.اگه دوست داشتید ممنون میشیم بهش رای بدین.با کد 412 ممنون
عمه حدیث خوشگله
19 تیر 92 0:09
وااااااااااااااااااااااای چقدر شباهت بین مادر و دختر هست پست جالبی بود
دخمـــلی شکلکــــــــــــ
19 تیر 92 16:19
الهــــــــــی چه جالب عمه جون دقیق حالت گرفتن انگشت دستاشم همون شکل سال 65 سلام مینا جونم ماه رمضونتون مبارک ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید... بیادتم
دخملی شکلک
21 تیر 92 18:54
میشه مامان مینا بفرمایند چرا مامان دخی رو تحویل نمیگیرن
نفيسه
27 تیر 92 0:07
ريحانه جونم دوست دارم. عكساتم خيلي قشنگه ازطرف خاله نفيسه
مادر
19 مهر 93 8:45
جفتشون نازن! خدا برات نگهداره! خوش به سعادت عموت که شهید شده