ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

پست ثابتی که تغییر کرده

1391/12/24 13:55
نویسنده : مامان مینا
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

پست ثابت رو نباید تغییر داد ولی خب پیش میاد که باید یه چیز دیگه رو در اولویت قرار بدم. به همین خاطر چون این پست ثابت رو دوست دارم بخاطر شعری که منو یاد ساعتهای اول بدنیا اومدنت میندازه.

یادش بخیر...خیال باطل از قبل این شعر رو تو گوشیم ذخیره کرده بودم و درست چند دقیقه بعد از اینکه منو از ریکاوری آوردن تو بخش این شعر رو به تمام دوستام اس ام اس کردم. خیلی ها باورشون نمیشد... سیل اس ام اس تبریک بود که برام می اومد... تو همش چند ساعت بود که بدنیا اومده بودی...

                          

            تاعشق آمد دردم آسان شد خدا را شکر

                                                       مادرشدم او پاره جان شد خدا را شکر 

           شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من

                                                    لبخند زد جانم غزلخوان شدخدا را شکر

          من باغبان تازه کاری بودم اما او

                                                    یک غنچه زیبا و خندان شد خدا را شکر

            اوآمد و باران رحمت با خودش آورد

                                                      گلخانه ماهم گلستان شد خدا راشکر

             سنگ صبورم نورچشمم میوه قلبم

                                                        شب را ورق زدماه تابان شد خدا را شکر

             مادرشدن یک امتحان سخت وشیرین است

                                                         دلواپسی هایم دوچندان شد خدا را شکر!  

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهری
5 فروردین 92 14:37
خیلی ملوسکی عروسک
سجاد
12 فروردین 92 22:20
با یه روز تفریحی از سجاد کوچولو آپممممم ....