ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

قالب جدیدت مبارک

1391/12/16 17:20
نویسنده : مامان مینا
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز گل مامانقلب

امروز ازصبح با هم تنها بودیم و خیلی با هم بازی کردیم بابایی هم برا نهار نیومد خونه...

امروز  من یه دست و رویی به این خونه مجازی شما کشیدم. امیدوارم اونایی که میان اینجا از این قالب خوششون بیاد...

از احوالات شما بگم که: دیگه فقط شیر خودمو بهت میدم و حتی اگه هم سیر نشی و برات شیر خشک درست کنم هم دیگه لب به شیر خشک نمیزنی. دیروز رفته بودم سر کار و بخاطر همین مامانی مجبور شده بود برات شیر خشک درست کنه که تو هم خیلی کم خورده بودی البته از شیر خودم هم تو شیشه برات دوشیدم و رفتم ولی انقدری نبود که سیر بشی... خلاصه یکلام اینکه دیگه شیر خشک نمیخوری حتی امروز حس کردم گرسنه ای که تا میخوابونمت زودی بیدار میشی برات شیر خشک درست کردم ولی نخوردی...

 

حالا که خوشحالیم و دلامون گرمه دلم خواست یه قالب قشنگ با رنگهای گرم برات بذارم البته در صدد این هستم که خودم برات یه قالب طراحی کنم که فقط خاص خودت باشه ریحانه کوچولوی من...

امروز برای اولین بار لباسی رو که خودم برات دوختم تنت کردم و کلی ازت عکس گرفتم گل مامان ...

حالا میخوام تو یه سایت مونتاژ عکس مونتاژشون کنم بعد بذارمشون اینجا...

راستی امروز پیشنهاد یه مسابقه" هفت سین کوچولو" رو در نی نی وبلاگ مطرح کردم که امیدوارم مامانا ازش استقبال کنن چون ایده های جالبی ازش در میاد...

عیده و همه دارن خودشونو واسه عید آماده میکنن ولی من هنوز خونه تکونی رو شروع نکردم... آخه بابایی فعلا نمیتونه کمکم کنه و منم که دست تنها نمیتونم... تا وقتی که تو بزرگ بشی و تو کارای خونه بهم کمک کنی آفرین گل یکی یکدونه ی مامان..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
17 اسفند 91 1:05
قالب ن و مبارك
مامان ریحانه جون
17 اسفند 91 7:00
مامان حسنا
19 اسفند 91 12:29
مبارکه عزیزم