ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

روزهای پر مشغله ی من و دوریمون از همدیگه

1392/9/13 6:52
نویسنده : مامان مینا
1,481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز مامان:

منو ببخش بخاطر همه ی بدی هام...

من و ببخش از اینکه اینهمه تنهات میذارم... بخدا اصلا فکرشو نمیکردم این ترم اینجوری بشه و من و تو درست تو زمانی که باید از همدیگه لذت ببریم اینهمه از هم دور باشیم...

این روزا دیگه دارم برای تموم شدن این ترم لحظه شماری میکنم اما هرچی میگذره دانشجوها مشتاقترند به درس چون وقتی سر کلاس هستم با تموم جون و دلم بهشون درس رو یاد میدم...

البته اینو هم بگم که وجود نازنین و پر مهر مامانی عزیز تر جانم بهم انقدر آرامش میده که وقتی سر کار هستم اصلا فکر میکنم مجردم یعنی تا این حد به هیچی فکر نمیکنم.

روزای شنبه و سه شنبه خیلی بهم سخت میگذره به دو علت یکی اینکه چون روز قبلش همش با هم هستیم انگار بهت وابسته میشم و دوری ازت برام سخته دوم اینکه روز شنبه و سه شنبه از صبح تا عصر همدیگه رو نمیبینیم.

یکشنبه ها ساعت 12 کلاس علمی کاربردی تموم میشه ولی با وجود اینکه کلاس بعد از ظهر 1 و ربع شروع میشه بازم برای دیدنت میام خونه و بعد میرم دانشکده.

دوهفته ست که برای بچه های دانشکده مجبورم کلاس جبرانی بذارم و بخاطر همین 4 شنبه ها بعد از ظهر هم همدیگه رو نمیبینیم.

البته فکر کنم این سختی مال منه فقط چون وقتی با تموم جون و دلم میام خونه و وقتی آغوشم حسرت یه قطره از لطافت توئه تو اصلا تحویلم نمیگیری و بغلم نمیای مگه اینکه برای خوردن شیر ...

برای یه چیز دیگه منو ببخش اونم اینکه شبا که بعد از یه رو سخت میام خونه و شدیدا به استراحت و آرامش احتیاج دارم حوصله بازی با تو و شیطنت های و خرابکاریهای تو رو ندارم... و گاهی من یا بابای سرت داد میزنیم که بعدا فوری پشیمون میشیم و بوست میکنیم و تو هم میخندی...قربونت برم الهی...

 اینم چند تا عکس از این روزهای تو:

اینروزها بخاطر بلا استفاده ماندن کالسکه جنابعالی، داریم ازش بعنوان صندلی غذا خوری استفاده میکنیم...

ببین چیکار میکنی موقع غذا خوردن...

بقول خودم وبابایی آخر غذا خوردنت محل یه چیزی تو مایه های لانه مرغ میشه...اییییییی...

سر هر وعده هم دست کم یه لیوان یا یه بشقاب فدای سر شما میشه...

 

 شیطونی های تو به دوربین مامانی وقتی من نیستم:

این میز رو مامانی جلو تلوزیون گذاشته که تو نتونی اونو خاموش کنی ولی تو راه بهتری پیدا میکنی برای شیطونی ...

این اسمش خرگوشیه... ویدا جون برای تولدت خریه...

خیلی دوستش داری و عصرا که میایم خونه اول میری سراغ اون...

  اینم لباسیه که خودم برات دوختم ولی روزی که رفتیم مهمونی نگذاشتی ازت عکس بگیرم ...

ببین خونه مون به وضعیه...از بس که غر غر کردی...

وایییییی... مدرسه دیر شد...

امشب اصلا درست حسابی ندیدمت...حتی کنارت نخوابیدم...

فردا و پس فردا همش با همیم

صبح بخیر دختر صبورم...

پاشو ببرمت خونه ی مامانی تا عصر...

دوستت دارم عزیزم..

پسندها (4)

نظرات (16)

مامان حسنا
26 آذر 92 8:46
سلام مامان پرمشغله... وای ریحانه تو این مدتی که نیستی شیر نمیخواد؟ بهونت و نمیگیره؟ حسنا که نیم ساعت از من دور باشه بهونم و میگیره چقدر سخته که ادرم بره سرکار من واسه همیناش از سرکار رفتن بدم میاد
مامان میعاد
29 آذر 92 22:38
ریحانه جون همیشه سلامت باشی همچنین مامانت که این قدر برات زیبا مینویسه دست مامانت بی بلا الهی بره کربلا مامان میعاد
شقایق مامان آرشا
30 آذر 92 16:48
شادی هایت به بلندای امشب و غم هایت به کوتاهی امروز
مامان پارسا و پوریا
6 دی 92 15:17
یه جورائی هر دو مون و همینطور بچه هامون همدردیم
مامان رادمهر
8 دی 92 10:57
سلام عزیزم.ماشالله ریحانه جون خیلی بزرگ شده و خانوم تر شده.اتفاقا برعکس شما امسال من یه نفس راحت بعد از 6 سال کشیدم و هفته ای سه روز پیش رادمهرم.خداروشکر.اصلا دوست ندارم به شرایط قبل برگردم.تازه میفهمم زندگی یعنی چی.برات آرزوی موفقیت میکنم.ببوس گل دخترتو
مامان شیوا
11 دی 92 11:50
واقعا خسته نباشی مامان پرمشغله.بعدها که ریخانه بزرگ بشه خیلی به مادرش افتخار می کنه.مطمئن باش
الهه(مامان یاسان)
12 دی 92 1:04
سلام دوست جونم خصوصی تو چک کن
مهشید مامان مهتا
22 دی 92 12:38
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.niniweblog.com www.mahta91.niniweblog.com
شیدا
22 دی 92 12:58
این نیز بگذرد.......... منم در روز دو یا سه ساعت با صبام
مامان نیروانا
27 بهمن 92 7:11
سلام میناجون، دلم براتن تنگ شده بود اومدم دلی وا کنم. تو هم که سرت شلوغ شده عزیزم. امیدوارم روزای پرمشغله تموم بشن و هر دوتون از وجود پرمهر هم لذت ببرین. فدای ریحانه ی گلم بشم که اینهمه بزرگ و خانوم شده
بانو
15 اسفند 92 14:42
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
مامان نیروانا
26 اسفند 92 14:11
مینای عزیزم. بهارت پر از شادی و آرامش باد. ببوس ریحانه ی منو
عمه حدیث خوشگله
28 اسفند 92 14:17
سلام... کجایی مامان مینا،خبری از شما و دخترتون نداریم.
عمه حدیث خوشگله
28 اسفند 92 14:21
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد. عزیزم سال جدید رو بهتون تبریک میگم وآرزوی خوشبختی و سعادت رو از درگاه خدا براتون آرزومندم.
سوده مامان مهیار
3 فروردین 93 3:38
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها، بهر نثار با پیام دلکش ”نوروزتان پیروز باد” با سرود تازه ”هر روزتان نوروز باد” شهر سرشار است از لبخند، از گل، از امید تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد . .
شقایق مامان آرشا
10 اردیبهشت 93 15:21