ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ریحانه، گل خوشبوی من

مسابقه ی نی نی شکمو

1392/5/19 2:19
نویسنده : مامان مینا
1,323 بازدید
اشتراک گذاری

 و بالاخره نتایج مسابقه اعلام شد و علیرغم تلاش همه ی اونایی که ریحانه رو دوست دارن ریحانه با کسب تقریبا 150 الی 200 رای جزء نفرات برتر نشد...

دختر نازنینم

تو برای ما همیشه بهترین و برنده ترینی...

و من این پست رو که مدتی پست ثابت این وبلاگ بود به یادگار نگه میدارم.

امشب که بمناسبت عید فطر نتایج مسابقه اعلام شد ریحانه ی من 10 ماه و 18 روزشه...

من در اینجا از همه ی اون کسایی که زحمت کشیدن و با ارسال پیامک خواستند علاقه شون رو به ریحانه ی شکموی من نشون بدن ممنونم.

 

ریحانه ی من تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده...

البته دخترم شکمو نیست و اون روز داشت کنار باباش آبگوشت میخورد و ما این عکس رو ازش گرفتیم...

هر خاله ی مهربونی که میاد اینجا اگه دوست داشتین به ریحانه من هم با کد346 رای بدین

ممنونم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)